weboldal készítés ár
Szolgáltatás

Facebook és Google konkurencia elemzés

Manapság már szinte mindenki létre tud hozni egy alapszintű weboldalt. Azonban, amikor a cél egy olyan honlap megalkotása, ami klienseket is hoz, akkor már nem mindegy, hogy ki kezd hozzá a munkához. Mivel a weboldal készítés ár egyáltalán nem mondható magasnak a kangadesign.hu szolgáltatása esetében, illetve itt a teljes szakértelem és hozzáértés minden egyes lépésnél biztosítva van, világos, hogy megéri ezt a céget megbízni a feladattal. Amikor a lényeg az, hogy az oldal havi szinten egyre több kuncsaftot hozzon, akkor biztosan nem fog sikert elérni a szomszéd, a legjobb barát, egy ismerős vagy bárki más, aki csak állítólag ért jól a weboldal készítéséhez. Olyan weboldalt, ami ügyfeleket hoz, kevesen tudnak a megrendelőnek készíteni. Itt a weboldal készítés ár úgy is alacsony, hogy közben a hőn áhított cél is megmarad. Vagyis a lehetséges kuncsaftok azt hamar meg tudják találni, garantáltan felkelti az érdeklődésük az adott termék vagy szolgáltatás, és honlap leírásai arról is meg tudják győzni, hogy miért is fognak jól járni ezt választják. A weboldal készítés ár magába foglalja ennek a háromnak a biztosítását. Ha pedig ez a három megvan, akkor nagy a valószínűsége, hogy a kliensek telefonon, e-mailben vagy egyéb úton érdeklődni fognak majd a szolgáltatás vagy produktum iránt. A Kanga Design szakértője a konkurencia elemzés elvégzését is lebonyolíthatja. Miért is lehet erre szükség? Nos, először is tudni kell, hogy az online világban az számít konkuresnenk, aki valamilyen tekintetben jobban teljesít, legyen az Facebook vagy Instagram Ads, LinkedIn közösségi média stratégia, Google AdWords, SEO vagy a SEM bármilyen egyéb területe. A konkurencia elemzés elengedhetetlen például akkor, amikor valaki a weboldalával a Google találati listáin szeretne előrébb kerülni. Ha pedig Google hirdetések mellett dönt az ember, akkor ott is kell a konkurencia elemzés, hiszen ezáltal kiderülhet, hogy a versenytársnak például miért és mivel megy jobban a marketingnek ezen része, illetve, hogy mire érdemes nagy hangsúlyt fektetni.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük