Panasonic alközpont
Webáruház

Még mindig előnyt jelent a Panasonic alközpont

Bár az IP-alapú technológia térnyerése tagadhatatlan, a Panasonic alközpont továbbra is népszerűnek számít számos vállalatnál. Ez különösen igaz azokra a cégekre, amik egyszerű, költséghatékony és stabil megoldást keresnek az irodai kommunikációhoz. Hiszen azzal mindenki tisztában van, hogy a belső és külső kommunikáció alapját egy megbízható telefonhálózat jelenti.

A Panasonic alközpont előnye, hogy kis- és középvállalkozásoknak is elérhetőek és így hosszú távú megoldást kínálnak a kommunikációs megoldások terén. Az ilyen rendszerek ideálisak például a helyi irodák, szállodák, ügyfélszolgálati központok vagy gyártóvállalatok részére, ahol fontos a belső kommunikáció egyszerűsége és hatékonysága.

Mire van szükség egy teljes rendszer kiépítéséhez?

Egy teljeskörű rendszer kiépítése nem csupán az Panasonic alközpontot foglalja magába, hanem további eszközök és kiegészítők is szükségesek. Természetesen nélkülözhetetlen az adott számú hagyományos vagy digitális Panasonic rendszertelefonok megléte. Ezeknek az összeköttetése a megfelelő kábelezéssel valósul meg, a telefonvonalakon keresztül. Amennyiben IP egységek is helyet kapnak a rendszerben, akkor szükség lesz routerek-re, switchek-re. Mivel nem egy zárt hálózatról beszélünk, hanem a külső csatlakozásra is szükség van, ezért ez PSTN (hagyományos telefonvonal) vagy VoIP kapcsolatok formájában valósulhat meg. Végül, a Panasonic által biztosított szoftverek teszik teljessé a rendszert, amikkel kezelhetővé válik a hívásátirányítás és a különböző rendszerbeállítások.

Panasonic IP rendszertelefon, mint a vállalati kommunikáció jövője

Az szélessávú internet elterjedésével az IP-alapú technológia gyorsan teret nyert, ezért a Panasonic IP rendszertelefon a modern vállalati kommunikáció egyik legfontosabb eszközévé vált. Stabil internetkapcsolat szükséges a működésükhöz, ami lehetővé teszi a költséghatékony és sokoldalú kommunikációs megoldásokat, amik különösen előnyösek a több telephellyel rendelkező vállalatokat illetően.

A Panasonic IP rendszertelefonok számos olyan előnyt biztosítanak, amik a hagyományos telefonhálózatokhoz képest sokkal rugalmasabbá és hatékonyabbá teszik a kommunikációt:

-Távoli hozzáférés: a munkavállalók bárhonnan csatlakozhatnak a vállalati telefonrendszerhez, ami elengedhetetlen a hibrid munkavégzés világában.

-Integráció: könnyen összekapcsolhatóak más vállalati rendszerekkel, például CRM vagy ügyfélszolgálati szoftverekkel.

-Költséghatékonyság: az internetalapú hívások jelentősen csökkenthetik a kommunikációs költségeket.

-Skálázhatóság: egyszerűen bővíthetőek, ahogy a vállalat növekszik.

A Panasonic IP rendszertelefonok telepítése és beállítása meglepően egyszerű, hála a gyártó intuitív felhasználói felületének és részletes útmutatóinak. A kisebb rendszerek esetében, a vállalat informatikai osztálya is elvégezheti ezeket a feladatokat, különösebb szakértelem nélkül.

Nagyobb és komplexebb rendszerek esetén, ahol több száz mellék- vagy speciális integráció szükséges, érdemes szakembert bevonni. A karbantartás szintén egyszerű, mivel a Panasonic rendszeres támogatást biztosít firmware-frissítések formájában, ezzel minimalizálva a hibák előfordulását és maximalizálva a hatékonyságot.