A Hennessy, ami az alapítása óta az egyik legnagyobb és legnépszerűbb konyak „ház”, a V.S. palackozással egy alacsonyabb árkategóriájú terméket kínál. Kedvező ár mellett próbál érvényesülni a Hennessy konyak, ami ma már minden jobban felszerelt szupermarketben kapható. A Hennessy az újabb V.S. és régebbi palackjaival a piac közel 40 százalékát vezeti.
Ez többek között a nagyon ambiciózus és sikeres marketingnek köszönhető, különösen az amerikai régióban. Régebben megjelent egy Hennessy palackozás is Barack Obama tiszteletére, ahol a címke és a felirat valami újat jelentett, de a tartalma csak a megszokott V.S. volt.
A Hennessy konyak nemcsak az idősebb korosztálynak készül, ezért a francia pálinkagyártó az elmúlt években a fiatalabb vásárlók megszólítására is törekedett, intenzíven reklámozva magát a hip-hop és pop zene hírességeivel. Úgy tűnik, mintha keményen dolgoznának azon, hogy a konyak kissé poros és régimódi hírnevét felfrissítsék, erősebbé, jelentősebbé tegyék a Hennessy konyak szerepét a nemzetközi szeszesital színpadán.